Bu Blogda Ara

17 Ocak 2010 Pazar

dorede muhreşem fırsatlar sizleri bekliyor katılın ek gelir imkanı kazanın..işte merak edilenler

SIKÇA SORULAN SORULAR



Dore Kimdir?
Dore, Ülker markasını da bünyesinde barındıran Yıldız Holding'in bir iştirakidir. Merkezi İstanbul'dadır ve %100 yerli sermaye ile kurulmuş bir Türk firmasıdır. Makyajdan cilt bakımına, mutfak ürünlerinden evinizin tüm ihtiyaçlarına kadar pek çok farklı ürünü bulabileceğiniz Dore kataloğunda ailenizdeki herkese göre uygun ürünler bulunur. Dore kataloglarında yer alan ürünler, yurt genelindeki bağımsız temsilciler aracılığıyla satışa sunulur. Dore Temsilcileri, çevrelerindeki kişilere Dore ürünlerini tavsiye ederek kendi kazançlarını sağlarlar.

Temsilci olduğumda kazancım ne olacak?
Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinden %33, ev bakım ve aksesuar ürünlerinden %23 oranında kazanç elde edeceksiniz.

Dore Temsilcisi olmak için hangi şartlar aranıyor?

18 yaşını doldurmuş olan her TC vatandaşı Dore Bağımsız Temsilcisi olmak için başvuru yapabilir.

DoreTemsilcisi olmak ücretli midir?
Dore Bağımsız Temsilcisi olmak için yaptığınız başvuru onaylandıktan sonra,  sizden sadece bir kereye mahsus olmak üzere, 10 TL kayıt ücreti alınır. Bu bedel vereceğiniz ilk siparişle birlikte faturanıza ilave edilir. Bundan sonra, temsilci olarak sistem içerisinde bulunduğunuz sürece sizden herhangi bir kayıt bedeli alınmaz. Ayrıca Dore’de yıllık kayıt yenileme ücreti gibi bir bedel söz konusu değildir.

Sipariş vermediğim zamanlarda da DoreTemsilcisi olarak kalabilir miyim?
3 kampanya dönemi boyunca üst üste sipariş vermemeniz durumunda temsilciliğiniz sona ermektedir.

Siparişimle ilgili kargo ve hizmet bedelleri nelerdir? 
  • 90 TL ve üzeri siparişlerinizde hizmet bedeli alınmaz.
  • 90 TL’nin altındaki siparişlerinizde 9 TL hizmet bedeli fatura tutarına eklenecektir.
  • Dore'deki ilk siparişinizin tutarı 60 TL ve üzerindeyse hizmet bedeli alınmaz.
Sipariş limitim var mı?
Tüm temsilcilerin başlangıç limitleri 135 TL'dir. Limit kullanılan ilk siparişte borç zamanında ödenmişse temsilcinin limiti otomatikman 200 TL’ye yükseltilir. Limit artırım başvurusu onaylanan temsilciler, en az iki kampanya sonrasında 400 TL’lik bir limite de sahip olabilmektedirler.
Ödemelerimi kaç gün içerisinde yapmalıyım? 
Fatura tarihinden itibaren en geç 10 gün içinde ödemenizi yapabilirsiniz.
Hangi kanallardan ödeme kabul ediliyor?
Farklı kanallardan yapılabilen Dore faturası ödemelerinde mevcut seçenekleri görmek için tıklayınız.

Ürünler için hangi makamlardan onay alınmaktadır?
Dore kataloglarındaki, kozmetik ve kişisel bakım  ürünlerimiz T.C. Sağlık Bakanlığı'ndan, ev bakım ürünleri T.C. Tarım  ve Köyişleri Bakanlığı'ndan, aksesuar grubundaki ürünlerimiz de T.C. Sanayi Bakanlığı'ndan onaylıdır.

Dore Temsilcisi olmak istiyorum. Nasıl başvuru yapabilirim?
Başvurunuzu, www.doreonline.com.tr adresinde bulunan internet sitemizdeki başvuru formunu doldurarak veya 0 212 337 1515 numaralı telefondan Dore İletişim Merkezi'ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz. Başvurunuz en kısa zamanda değerlendirilerek sonucuyla ilgili size bilgi verilecektir.

Dore ürünlerinden satın almak için ne yapmalıyım?
Doreonline internet sitesi üzerindeki müşteri kayıt formunu doldurduğunuzda  veya 0 212 337 1515 numaralı telefondan Dore İletişim Merkezi’ni aradığınızda siparişinizi almak üzere en yakın Bağımsız Temsilcimiz size yönlendirilir.

Hangi koşullarda ve nasıl ürün iadesi yapabilirim?
Satın almış olduğunuz ürünleri herhangi bir nedenden ötürü 3 kampanya içinde iade edebilirsiniz. Kanunen 7 gün olan iade süresi, Dore’de 3 kampanya boyunca uygulanmaktadır. Ürünleri satın almış olduğunuz kampanya dahil, 3 kampanya içinde geri iade edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: